fredag 8 juli 2011

Första inlägget!!

Jag trodde aldrig jag skulle starta en blogg, men nu sitter jag här!
Om du tror att jag kommer att skriva smaskiga detaljer om mitt liv så kommer du bli besviken. Denna blogg är helt och hållet tillägnad till min nya hobby. BAKA TÅRTOR!!

Det kommer främst att bli bilder och eventuellt lite recept och instruktioner.

Se gärna bloggen som en inspiration. Antingen inspiration till att själv baka eller inspiration till en tårta du vill att jag bakar till ditt nästa kalas. En kalastårta helt enkelt! =) Kontakta mig i så fall på emelieamilon@hotmail.com så ska jag göra allt jag kan för att din tårta ska bli precis som du tänkt dig!

Än så länge har det mest blivit tårtor med marsipan eller sockerpasta, men jag är hela tiden sugen på att utmana mig själv! Ju svårare destå roligare! =)

NU KÖR VI!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar