torsdag 1 december 2011

Veckans vinst!!

Ni kanske undrar vad det är man tävlar om!

Denna veckan kan man vinna ett paket med följande:
Muffinsformar med God Jul-text
Knäckformar med God Jul-text
Röd/vit rutiga muffinsformar
Gula wrappers som man sätter runt sina muffins  - från Tårtdecor
Strössel "Red Hot" - från Strössel och annat
Strössel "Coffee" - från Strössel och annat



För att tävla, gör något av följande:
Lämna en kommentar här i bloggen
Gå in på min Facebook-sida och gilla eller dela länken!

Ju fler gånger du kommenterar, gillar eller delar, ju större är vinstchanserna! =)

4 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  2. Detta är ju en kanonbra idé =) Får jag sno till mina smycken nästa jul tror jag. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Fantastiska tårtor! Du är jätteduktig!

    SvaraRadera
  4. Häftig blogg :) visst, många ggr har man själv funderat på att riktigt dekorera tårtor på annat sätt än med frukt och grädde, men det blir aldrig på tal^^ gillade den rosa Barbapappatårtan :D

    SvaraRadera